Wednesday, November 2, 2016

TERMS & CONDITION

Terlampau ramai cust yang mengambil kesempatan terhadap kebaikan dan pertolongan yang saya berikan . Maaf , saya pun manusia & anda bukan satu satunya cust saya . Memang anda berduit , tapi tak semestinya saya kena terima . Ada orang yg dah bayar terlebih dahulu dan menunggu waktu mereka . Sila faham TERMS & CONDITION
  1. Harga bergantung dengan kesukaran & tempoh masa yang diberikan .
  2. Harga saya bergantung dengan pengalaman saya sebagai pembuat assignment . Saya tahu assignment yg mana yang meletihkan dan memakan masa . 
  3. Jika assignment tu diklasifikasikan oleh saya sebagai "ASSIGNMENT LAST MINUTE" , payment harus diberi secara FULL dan pada HARI YANG SAMA  
  4. Jika di dapati anda melewat lewatkan bayaran , saya tidak akan teragak agak untuk menolak assignment anda . 
  5. Saya akan mendahulukan pelanggan yang sudah membuat bayaran dan mengikut terms ( TIADA NEGOTIATION )
  6. Terms assignment last minute : MESTI BAYAR FULL kerana ada kemungkinan saya menyiapkan assignment tersebut pada malam hari . 
  7. Anda juga TIDAK BERHAK memaksa saya membuat assignment anda hanya kerana anda berduit . 
  8. Saya BERHAK menambah caj jika terdapat penambahan selepas pemberian assignment . Caj premier saya berdasarkan ARAHAN PERTAMA , jika terdapat PENAMBAHAN , saya akan tambah caj . 
  9. Assignment yang telah diberikan mesti disemak dalam tempoh TIGA hari selepas pemberian assignment . Sebarang pengeditan & adjustment TIDAK AKAN DI BUAT selepas waktu penyemakan .
  10. Seperti yang saya nyatakan, customer saya bukan SATU ORANG SAHAJA , jadi sila bertahan jika saya asyik bertanya berkenaan dengan assignment . 
  11. Untuk mengelakkan kekecewaan saya tidak dapat membantu anda , sila berikan masa at least dua minggu sebelum tarikh submission 
  12. Antara bantuan yang saya perlukan adalah , notes dari lecturer , atau bahan bahan yang sudah awak ada . 
Sekian , terima kasih . Sila baca dan hadam sebelum assign saya buat assignment . Terima kasih . Sebarang pertanyaan ; +60173346402 ( Nurul )


No comments: