HOME . FEEDBACK / TESTIMONI CLIENT . UPAH ASSIGNMENT . TUTORIAL .


UPDATE : 26 AUG 2023

Assalammualaikum ! Anda tak cukup masa buat exam ? Saya disini untuk memberi bantuan . Sekarang tengah musim exam bukan?

Saya boleh bantu anda menyempurnakan tugasan anda dengan sekelip mata, last minute ke, nak minggu depan ke, all in ya.

Saya berpengalaman dari tahun 2016 sehingga kini. Harga saya masih below market dan mampu milik, installment 3x pun ada!

No scam, you can save my num and see my DP. i have no team, lone ranger gais.

WHATSAPP NURULASSIGNMENT


BOLEH LIHAT LIVE UPDATE MELALUI INSTAGRAM, KLIK SINI ! INSTAGRAM NURULASSIGNMENT



Sunday, January 21, 2018

Assignment :)

Assalammualaikum 

Ingin saya perjelaskan beberapa isu dalam perkhidmatan assignment saya.. 

Setiap universiti atau pensyarah mempunyai penandaan yang berbeza , di mana pemarkahan pelbagai dan point2 yang digunakan juga berbeza . Jujur saya cakap , setiap assigment yang saya selesaikan mempunyai pendekatan yang berbeza beza . 

  • Ada assignment yang copy & paste , mendapat keputusan yang cemerlang . 
  • Ada assignment yang copy & paste , menerima kritikan daripada pensyarah & pelanggan . 
  • Ada assignment yang dihasilkan sendiri , mendapat keputusan turnitin yang tinggi . 
  • Ada assignment daripada university yang sama mempunyai keputusan yang berbeza , di mana seorang cemerlang , seorang sederhana . 

Bukan semua assignment yang saya hasilkan tidak cemerlang , dan bukan juga semuanya cemerlang . Ada pelanggan yang berpuas hati dan juga tidak berpuas hati . Saya tidak pernah kata assignment yg saya hasilkan akan menjamin anda mendapat keputusan yang cemerlang . Kalau itu yang encik / puan nak , maaf sila cari orang lain . 

Jadi jelas ya .... berkenaan ada beberapa orang customer yang merungut harga saya mahal tetapi memberi assignment yg tidak seberapa . Harga assignment merangkumi beberapa perkara iaitu ; 

  • masa untuk kajian assignment ( familiar dgn tajuk ) 
  • masa untuk menghasilkan assignment ( paling cepat adalah satu hari satu assignment , itu pun kalau assignment senang ) 
  • pelanggan tidak menyediakan rangka kerja ( saya kena bentuk rangka kerja ) 
  • mencari bahan kajian yang relevan dengan tajuk assignment ( you cant just google and everything pop up ) 
  • tempoh pembaikian ( jika dr kesalahan saya ) 
  • tempoh penjelasan assignment tu pasal apa ( at least pls study yr subjects and assignment ) 

Harga minimum saya adalah RM250 untuk 10ms ( 2500 patah perkataan ) . Di mana satu muka surat secara purata adalah RM10 termasuk dengan rujukan , jadual isi kandungan dan lain lain . Walaupun bagi anda assignment saya copy dan paste ( bukan semuanya ) , namun its consume more time than you imagine . 

I have no prob if you whatsapp ," Nurul , assignment ni you copy &paste ke ? Blh betulkan balik ?" 

I boleh betulkan balik , already said the amount inc amendment  . Jangan simply i haramkan duit I semua , we human , and we do business . Lets do things politely . Sometimes , kalau I check instruction dr lecturer and stated , plagiarism . I akan buat wo plagiatlah , if tak ada state apa apa pasal plagiat , surely I buat mcm biasa. Usually I did , no problem  . 

As I said , different univ got different approach .  Ada yg membenarkan copy and paste , ada yang tidak . Your job is , pls tell me clearly ... nurul , I tak nak plagiat . Surely I buat as you said . Bruhhhh 

Itu je lah rant I . Bye 

No comments: